FAQ

FAQ2022-09-19T13:44:41+02:00
Ik heb een klacht, waar kan ik deze kwijt?2022-09-12T17:11:50+02:00

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hempire.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?2022-09-12T15:59:58+02:00

Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt de bestelling na ontvangst wel terugsturen. Zie hiervoor de retourvoorwaarden.

Worden de verzendkosten vergoed als ik een product terugstuur?2022-09-12T16:00:52+02:00

Je krijgt de verzendkosten alleen vergoed als je de volledige bestelling, dus alle producten, retourneert.

Kan ik het artikel ook ruilen?2022-09-12T16:01:29+02:00

U kunt u artikel zoals beschreven in onze algemene voorwaarden.

Als ik via de bank mijn betaling doe, wat zie ik dan op mijn afschrift?2022-09-12T15:56:51+02:00

U doet de betaling aan Altered State onder vermelding van uw bestelnummer

Waar moet ik het geld naar overmaken?2022-09-12T15:58:19+02:00

U kunt de betaling van uw bestelling overmaken naar Altered State.
ter aanvang van : Altered State
rekening nummer :

BIC/SWIFT nr:

Staat er iets op de verpakking wat de inhoud van mijn pakketje openbaar maakt?2022-09-12T15:54:33+02:00

Nee, we versturen de artikelen in blanco enveloppen en pakketjes. Volledig discreet.

Worden de verzendkosten vergoed als ik een product terugstuur?2022-09-12T15:55:19+02:00

Je krijgt de verzendkosten alleen vergoed als je de volledige bestelling, dus alle producten, retourneert.

Wat zijn de verzendkosten?2022-09-12T15:53:04+02:00

Wij rekenen standaard € 3,95 verzendkosten binnen Nederland, vanaf een bestelling van € 50,- zijn de verzendkosten gratis. De verzending naar België  bedraagt €13 euro.

Kan ik mijn bestelling ook volgen?2022-09-12T15:53:00+02:00

Ja, het is mogelijk om je bestelling te volgen indien het een pakketje is. Nadat je order is ingepakt door ons verzendhuis ontvang je namelijk via de email een Track & Trace code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen.

Verzenden jullie ook naar België?2022-09-12T15:51:01+02:00

Ja wij verzenden ook naar België, voor sommige producten gelden er echter wel verzendristricties.
Wij kunnen geen CBD houdende producten naar België verzenden. Wij kunnen bijvoorbeeld wel zaden of vaporizers, etc verzenden.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen is?2022-09-12T15:52:02+02:00

Bij Altered State proberen we een levertijd aan te houden van 1 a 2 dagen. Dat betekend dat als u het product vandaag besteld wij ernaar streven dat u het de volgende dag of de dag erop in huis heeft. Het kan echter voorkomen dat dit iets langer duurt i.v.m. feestdagen of een product bestelling die niet op voorraad is.

Ga naar de bovenkant